Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

WAŻNY KOMUNIKAT - czasowe wstrzymanie przyjęć interesantów w sprawie skarg i wniosków

Data publikacji 17.05.2021

W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie, związanych z potrzebą złożenia skargi lub wniosku.

Na podstawie § 21  ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r.w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2021 r. poz. 861) - urząd administracji publicznej może podlegać ograniczeniu w wykonywaniu zadań, polegającym wyłącznie na zapewnieniu niezbędnej  pomocy obywatelom. W związku z tym - do odwołania w Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie, zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje zachowana. Ograniczona pozostaje jedynie ich forma.

W Komendzie Powiatowej Policji w Sulęcinie można nadal składać skargi i wnioski :

  1. Telefonicznie (uzyskanie informacji o sposobie złożenia skargi, wniosku) pod numerem 47 79 312 70 – Zespół Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie
  2. Pocztą elektroniczną na adres mailowy: sekretariat.kpp_sulecin@go.policja.gov.pl
  3. Pocztą tradycyjną na adres:

    Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

          ul. Szpitalna 4

          69-200 Sulęcin

Powrót na górę strony